جشن نيمه شعبان

برگزاري جشن نيمه شعبان

مراسم جشن نيمه شعبان توسط خواهران مدرسه علميه نرجسيه(س) شهرستان نوراباد ممسني با حضور عموم خواهران شهرستان در حسينيه عاشقان ثارالله سپاه ناحيه ممسني برگزار شد.

همزمان با فرارسيدن سالروز ميلاد يگانه منجي عالم بشريت حضرت قائم آل محمد(عج) مراسم جشن باشكوهي توسط خواهران مدرسه علميه نرجسيه(س) نورآباد ممسني با حضور عموم خواهران شهرستان در حسينيه عاشقان ثارالله سپاه ناحيه ممسني با برنامه هاي متنوعي از جمله: تلاوت قرآن كريم،سرودجمهوري اسلامي، سخنراني،نماسازي تولد حضرت حجت، سرود، مولودي خواني، نمايش،شعر خواني و……. برگزار شد.

در اين مراسم باشكوه معنوي «حجت الاسلام و المسلمين مهدي بهشتيان» از طلاب روشندل شهرستان ضمن تبريك ولادت امام عصر(عج) بر عاشقان و دلباختگان آن حضرت دعاي فراوان و صدقه دادن براي سلامتي حضرت قائم (عج) پارسايي و آراستگي و اخلاق نيك و پسنديده و پاسداري از دين و حفظ حقوق مردم و سلامت و نظم جامعه اسلامي را از شاخصه هاي اصلي منتظران واقعي عنوان نمود.

در پايان اين جشن باشكوه معنوي جوايزي به قيد قرعه به تعدادي از شركت كنندگان در جشن اهداء شد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.