بزرگداشت هفته پژوهش

جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران شهر نورآباد ممسنی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد حضور پیدا کردند.

در این نشست علمی پژوهشی که با حضور«طاهر نیکنام»  دانشمند برجسته کشوری برگزار شد جمعی از مسئولین و پژوهشگران برتر شهر نورآباد ممسنی نیز حضور داشتند. دانشمند برجسته کشوری در این نشست با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به تبیین اهمیّت و جایگاه پژوهش اشاره نمود وگفت: پژوهش کلید پیشرفت کشور می باشد و حیات و آینده کشور ما منوط به تحقیق و پژوهش می باشد. ایشان همچنین افزود:  با تحقیق و پژوهش است که ما می توانیم کشورمان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

نیکنام در ادامه به شاخص‌های مهم در انجام یک تحقیق علمی و کارآمد اشاره نمود و بیان کرد:  طراحی مسأله خوب، راه‌حل مناسب، حفظ تعادل ، عدم هراس از انتخاب موضوع، استفاده از تجارب دیگران، استفاده صحیح از منابع، و توکل به خداوند متعال و تلاش و پشتکار از جمله شاخص‌های مهم در انجام یک تحقیق می باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.