برگزاری نشست با موضوع معرفی بهترین کتابی که خوانده‌ام بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی

 

برگزاری نشست با موضوع معرفی بهترین‌ کتابی که خوانده‌ام

همزمان با هفته  کتاب و کتاب‌خوانی نشستی با موضوع معرفی بهترین کتابی که خوانده‌ام با حضور جمعی از مسئولین کتاب خانه شهید مطهری(ره)  و اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران  شهر نورآباد ممسنی در روز پنج شنبه مورخ 1396/08/25در سالن نمازخانه مدرسه نرجسیه(س) برگزار شد.

در ابتدای این نشست« خانم محترم آذری» از اساتید مدرسه نرجسیه(س) پیرامون اهمیّت کتاب و کتاب‌خوانی و توجّه به مسأله کتاب‌شناسی مطالبی را عنوان نمود. به تعبیر ایشان کتاب مانند اسلحه یا یک بمب است که هم باعث استفاده صحیح در صراط مستقیم و هم می تواند در صراط ضاله و گمراه کننده قرار گیرد. ایشان مهمترین هدف از مطالعه کتاب را یاد گرفتن و نشر دادن آن عنوان نمود.

در ادامه این برنامه تعدادی از طلاب به معرفی بهترین کتاب‌هایی از جمله :کتاب آفتاب مهر -پرسش و پاسخ‌های مهدوی ؛کتاب یا زهرا(س) زندگی نامه و خاطرات شهید محمدرضا تورجی زاده ؛کتاب سلام بر ابراهیم -زندگی نامه و خاطرات پهلوان بی قرار شهید ابراهیم هادی،قیام عاشورا در کلام و پیام امام خمینی (ره)؛کتاب رسالت‌های زن منتظر؛کتاب یک گام به سوی آخرین امام -مصائب فاطمی وکتاب شب‌های  پیش آورکه مطالعه نموده بودند پرداختند.

همچنین در ادامه این نشست«سیمین نوذری» مسئول کتابخانه شهید مطهری(ره) نهادینه نمودن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در سطح خانواده و جامعه را از وظایف مهم مسئولین عنوان نمود و همراه با مسئولین و طلاب از کتاب‌خانه مدرسه نرجسیه(س) بازدیدنمودند.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.