برگزاری نشست با موضوع جایگاه کتاب و کتاب خوانی در زندگی انسان بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی

 

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نشستی  پیرامون اهمیت و جایگاه کتاب در زندگی انسان با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران  شهر نورآباد ممسنی در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

در این نشست«حجت الاسلام والمسلمین علی خردمند» مبلغ دینی و از اساتید حوزه علمیه در ابتدای کلام ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه را که باعث نگرانی و تألم خاطر رهبر عزیز و هموطنان ما شد تسلیت گفت.

ایشان در این دیدار با استناد به حدیثی از امام صادق(ع) در مورد کتابت بیان داشت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال به بشر ارزانی داشته نعمت کتابت است که بوسیله آن اخبار گذشتگان به بازماندگان و اخبار بازماندگان به آیندگان می رسد و به سبب نوشتن است که دانش‌ها و آداب در کتاب‌ها جاویدان می ماند. وی با استناد به فرموده حضرت علی(ع) نیز   گفت : در مطالعه کردن انسان باید مانند زنبور عسل باشد که پاک‌ترین غذاها را استفاده می کنند و بهترین‌ها را از خود به جا می گذارند.

در ادامه این نشست این مبلغ دینی به طلاب توصیه نمود که در مطالعه کتاب‌های خود بهترین‌ها را مطالعه و آگاهی لازم را در زمینه محتوای کتاب‌ها داشته باشندتا بتوانند بهترین‌ها را به جامعه انعکاس دهند.

وی همچنین اظهار داشت: اگر مطالعه در راه تهذیب نفس و اصلاح جامعه مورد استفاده قرار گیردمثمر ثمر واقع می گردد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.