اخبار مدارس

[thumbnail:31195:medium:left][thumbnail:31195:medium:left][thumbnail:31195:medium:left]

 

برگزاری جشن عید غدیر خم در مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران شهر نورآباد ممسنی

به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم مراسم جشن با شکوه عید ولایت با حضور عموم خواهران شهر نورآباد ممسنی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران نورآباد ممسنی برگزار شد.

در این مراسم با شکوه معنوی مداحان به ذکر مناقب امام علی(ع) و دیگر اعضای خاندان وحی پرداختند.سخنران این مراسم با شکوه «مریم ستوده» از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تبریک این روز بزرگ و شکر خداوند متعال که هر سال این مراسم با شکوه و باعظمت برگزار می شود بیان کرد: عید غدیر از اعیاد بزرگ الهی است و گرامیداشت این روز بزرگ توسط مسلمانان کاری ارزشمند و دارای اجر و پاداش عظیم است. وی  در ادامه به بیان پیام‌های غدیر در قالب ده موضوع اشاره نمود و گفت: تبلیغ شادی عید ولایت از مهمترین وظایف ما مسلمانان می باشد و بزرگ ترین افتخار ما شیعه بودن  و داشتن اعتقادی که فراتر از وجودمان می باشد.

ایشان همچنین از خداوند متعال خواستند که ما را جزء ادامه دهندگان راه راستین مولای متقیان حضرت  علی(ع) و شهیدان در رکاب حضرت ولی عصر(عج) قرار دهند.

اخبار مدارس
اخبار مدارس
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.