آرشیو برای: "آبان 1396"

برگزاری کلاس آموزش تدوین تحقیق پایانی

کلاس آموزش تدوین تحقیق پایانی ویژه طلابی که ملزم به انجام تدوین تحقیق پایانی خود می باشند با حضور اساتید راهنمای مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران شهر نورآباد ممسنی برگزار شد.در این کلاس آموزشی شیوه نامه  تدوین طرح اجمالی و طرح تفصیلی و نحوه تکمیل فرم… بیشتر »

برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب اخلاق شبر ویژه طلاب بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی

در آخرین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی مسابقه کتابخوانی از کتاب اخلاق شبر (قسمت زبان و غیبت) در تاریخ 1396/08/30با حضور 35 نفر از خواهران طلبه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران شهر نورآباد ممسنی برگزار شد.هدف از برگزاری این آزمون تشویق طلاب… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با موضوع شیطان در اندیشه اسلامی

           پژوهشی که انجام شده است به عنوان شیطان در اندیشه اسلامی است  که به بررسی شیطان در آیات و روایات می پردازد . شیطان به هر موجودی منحرف کننده ، طاغی و سرکشی می گویند که انسان را از راه راست بر کنار می کند  و در صدد آزار دیگران است . و شیطان در… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با موضوع علل سقوط شخصیت انسان از دیدگاه آیات و روایات

  انسان موجودی است دو بعدی و دو جنبه ای که یک بعد مادی و یک بعد معنوی دارد. از این رو، از یک طرف رو به سوی خاک دارد و می تواند از حیوان پست تر شود و به درکات اسفل السافلین سقوط کند و از سوی دیگر، رو به سوی افلاک دارد و می تواند به اوج اعلای انسانیت… بیشتر »

چکیده تحقیق پایانی با موضوع رفتارهای اقتصادی از دیدگاه حضرت علی(ع)

  این پژوهش با عنوان رفتارهای اقتصادی از دیدگاه امیرالمؤمنین (علیه‌السلام)، به‌منظور تبیین کیفیت سیرده­ی اقتصادی امام علی (علیه­السلام) و بررسی نقش و آثار اقتصاد سالم در جامعه و ارائه راه­کارهای مناسب برای جلوگیری از فساد اقتصادی به روش کتاب­خانه­ای در… بیشتر »

برگزاری نشست با موضوع جایگاه کتاب و کتاب خوانی در زندگی انسان بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی

برگزاری نشست کتاب و کتاب خوانی در مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران شهر نورآباد ممسنی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نشستی با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجسیه(س) خواهران  شهر نورآباد ممسنی در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد. در این نشست«حجت… بیشتر »

برگزاري كارگاه icdl

اولين جلسه كارگاه آموزشي مهارت استفاده از رايانه (دوره icdl|) براي طلاب نيمسال سوم در ساعات پژوهشي با حضور ده نفر از خواهران طلبه برگزار شد. بیشتر »